Post by ciaswipmatkipo on Mar 16, 2022 18:13:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Onigiri Tango - Japanese Vocabulary ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Onigiri Tango - Japanese Vocabulary IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp (uendelig utholdenhet) ▞▞▞
▞▞▞ Onigiri Tango - Japanese Vocabulary 2022 version ▞▞▞
Utmerket
Jeg tror appen er flott for å vurdere det du har lært. Det er også et flott verktøy for ordlæring. Men bør på ingen måte brukes alene da den mangler detaljer for omfattende japansk læring
すごい!
denne ordforrådssaken er flott, men lag gjerne en app som også vil lære oss grunnleggende setninger Perfekt funksjon ved dette er ingen irriterende annonser, derfor gir jeg 5 stjerner
Solitaire 3 Arena கார்டு gat
Mitt førsteinntrykk etter 10 minutters bruk er at dette er et flott supplement til studiene dine. Ordene høres bra ut og det er god variasjon
いいです.
Det er veldig bra for å gjennomgå grupper av ord som du mest sannsynlig allerede vet, det jeg vil si ville definitivt forbedre denne appen er hvis det var en måte å sende valgte ord til anki droid automatisk, eller kanskje flere gjennomgangsmoduser. For mange ord er det lett å gjette selv om du ikke kjenner dem ennå på grunn av egenskapene til kanjien eller fordi 3/4 av alternativene definitivt ikke er relatert, så kanskje du endrer litt på det? men denne appen er så langt så bra
Onigiri Tango - Japanese Vocabulary Ta’lim trnq
Fantastisk app for revisjon
Denne appen er definitivt en av de beste, enkle, men veldig nyttige, ingen internett nødvendig, og den er gratis
Det er best for alltid for japansk språklæring
Poderiam colocar a opção pra mim traduzir do inglês para o meu idioma?
Vel, jeg dumpet timer i dette og ingenting skjedde. Hvis denne appen hadde et slags SRS-system, ville det være fantastisk. Hvis du leser dette, bruk anki.
Det er en fin og enkel app. Ordene er godt plassert i nivåer. Problemet mitt er at du ikke kan hoppe over et ord du ikke kjenner, men du kan fortsatt lære av feilene dine. Jeg likte hvordan du kan se både kana og kanji skrifter av ordet. Generelt hjelper det virkelig mens du lærer vokabular.
anbefale
Beste app for japansk vokab den har alle hovedvokaber du må lære
Fin app
Enkelt, lærerikt, bombarderer deg ikke med annonser eller abonnementsforespørsler. Ny favorittapp!
10/10🔥
Bare jeg så på det første nivået, så jeg allerede problemer. For eksempel hvordan blir せんせい med sin korrekte romanji-oversettelse "sensei" til "sensee"? Samme med か゛くせい der den korrekte romanji er "gakusei", men omgjort til "gakusee". Også ひ゛よういん hvis romanji er "byouin" ble omgjort til "byooin" Det uttales ikke engang det samme!
Det er mye enklere n komfortlæringsapp. Første gang jeg liker en app på ett blikk. Takk skaper.
Beste!!
Tusen takk for at du laget en så fantastisk app. Og gjør det gratis & annonsefri. Ærlig talt ; Jeg kan ikke takke deg nok. Jeg bruker denne appen hver dag for å lære japansk. Gud velsigne deg.
Tusen takk for at du laget en så fantastisk app. Og takk for at du gjorde det annonsefritt. Gud velsigne deg.
Jeg liker virkelig dette studieverktøyet. Veldig rett frem og hjelpsom.
Den er fin (。・ω・。)ノ♡
flott app. Jeg har lett etter en slik app så lenge. ordutvalget er ganske bra. mange viktige og grunnleggende ord som enhver nybegynner bør vite eksisterer, og det beste er at hvert enkelt ord har uttale.
Bra for å studere
このアプリを作成していただきありがとうございます。とても便利でう
Jeg skriver sjelden anmeldelse, men denne appen er veldig bra!! Liker virkelig lydeffektene. Det gir mange nivåer du kan spille fra N5~N3-quizer for å huske vokab. Dessuten er det ingen annonser. Bør definitivt få denne appen
Denne appen er veldig nyttig for meg.
La meg fortelle deg venn ... det er den mest sunne appen for å lære japansk ordforråd eller grunnleggende ... uttalen er på punkt og nøyaktig den samme uten mye overdreven grammatikk ... jeg setter virkelig pris på denne appen:)
Veldig enkel app som gjør nøyaktig én ting: kaste vokablister til deg for å bore. Heldigvis er det alt den trenger å gjøre. Det er kanskje ikke prangende eller fancy, men raske økter er perfekte for å øke ordforrådet og brenne ord inn i ekte minne.
Takk for denne appen 🇮🇳
Flink
Jeg elsker det.
Jeg bruker den mens jeg er på jobb! Flotte greier!
Beste app for å lære japansk ordforråd.
Fin for nybegynnere
Herregud ! Jeg er forelsket i denne appen. Tusen takk for at du laget en så vakker app. Gud velsigne deg.
Beste App
Flott app! Jeg liker det fordi det i utgangspunktet gir deg ordene først, så vil det gi deg en quiz fra hvilke ord du lærer!ありがとうございます!<3
Fin søknad
Onigiri Tango - Japanese Vocabulary Vzdělávání gjye
🖤🖤🖤
Onigiri Tango - Japanese Vocabulary Educación efhq
flott app! ordene er veldig bra, det er en ekte person som snakker! rekkefølgen på ordene er også fin. en ting jeg skulle ønske å forbedre er mer variasjon i vanskelighetsgraden til quizene, spesielt vil jeg ha muligheten til å oversette fra engelsk til japansk i stedet for bare jap -> eng, for å forsterke ord og bedre teste meg selv. jap -> eng er bra de første par gangene, men for lett til å virkelig teste kunnskapen min.
Onigiri Tango - Japanese Vocabulary Vzdělávání iktf
Onigiri Tango - Japanese Vocabulary Vzdělávání qxyd
Det er en veldig fantastisk app på grunn av det enkle og enkle grensesnittet. Å lære ordforråd fra denne appen vil være flott. Fortsett å lage apper som dette som er enkelt å bruke med full kurs.
Virkelig bra app
Enkelt og nyttig!